Адаптація нового персоналу в компанії
Ефір програми
А смисл в чому?

Адаптація нового персоналу в компанії

Не секрет, що пошук та найм співробітників займає дуже багато зусиль, грошей та часу. Але знайти потрібного співробітника – це тільки частина справи. На жаль, дуже багато компаній не приділяють уваги такому важливому моменту, як акліматизація «новоспеченого» співробітника в життя та колектив компанії. Деякі джерела вказують, що 90% співробітників, які звільнились в перший рік роботи, прийняли це рішення вже в перший день свого перебування в організації. А за даними дослідження від порталу Jobvite, 3 із 10 нових співробітників залишають свої робочі місця протягом 90 днів після працевлаштування: 43% опитаних повідомили про те, що реальна робота не відповідає їх очікуванням, 34% потрапили в надзвичайну подію або отримали інший негативний досвід, а 32% не сподобалась корпоративна культура. Що ж пішло не так, якщо співробітник, якого компанія знайшла з такими зусиллями, йде з компанії так швидко? Що заважає менеджменту адаптувати співробітника в його новій компанії? Що таке адаптація нового персоналу та як вона важлива для бізнес-процесів? Якою вона повинна бути? В гостях ток-шоу керівник, тренер в консалтинговому агентстві «Віче Консалтинг» Ірина Сінчалова та HR бізнес партнер з 10 річним досвідом роботи в різних сферах бізнесу, сертифікований лайф и бізнес коуч Світлана Макаревич.