Український хендмейд в розрізі світової креативної економіки
Ефір програми
Година з експертом

Український хендмейд в розрізі світової креативної економіки

Щороку креативна економіка зростає на 8% в рік, тоді як усталені індустрії тільки 2-3%. Збільшується і рівень зайнятості в креативній економіці. Припустимо в Словаччині він досягає 25%. В розділ креативної економіки входить багато галузей: від дизайну і архітектури до ремісництва і hand made. А найбільшими споживачами такої продукції є США і Великобританія. Що ж можна віднести до креативної економіки? Які цілі вона переслідує крім прибутку? І як українським майстрам потрапити в тренд і бути затребуваними на світовому ринку? На всі ці запитання відповідала Олена Вечканова, творець платформи three-snails.com для просування українського хендмейд на ринках Європи і США.