PR та правильна самореклама

PR та правильна самореклама

custom::common.title_prog: А смисл в чому?

Людей, які виросли в жорстких рамках радянського союзу, виховували не хвалитись,не випинати себе, бути скромними. Як же змінилося все з часом! Сьогодні PR-фахівці нарозхват, соцмережі рясніють різного роду рекламою про послуги, марафони, власну унікальну експертність. Іноді читаєш весь цей потік самовпевненою рекламної інформації, і голова йде обертом. Що відбувається? Сьогодні просування - це спосіб отримання уваги клієнта і можливість заробітку. Маніпуляція, перевантаження інформацією, агресивна реклама. Спробувавши один раз ваш продукт, покупець може дуже в вас розчаруватися і зробити негативну рекламу. Як не перейти межі у власній презентації і PR-е і залишитися щирим перед своїм потенційним покупцем? Яку обгортку вибрати, щоб ваш покупець залишився з вами надовго? В гостях ток-шоу керуючий партнер ZABUGOR Алексєєва Юля, і психолог Василенко Яна.