Емоції в бізнесі. Необхідні вони чи ні?

Емоції в бізнесі. Необхідні вони чи ні?

custom::common.title_prog: А смисл в чому?

Хтось сказав: «Бізнес – це особистості». І це означає, що люди незалежно від становища та статусу відчувають та проявляють емоції. В бізнесі дуже багато емоцій. В офісах, наприклад, стільки буває слів, сказаних зопалу, стільки роздратованості. Або в партнерстві люди взаємодіють, виходячи зі свого емоційного стану, та приймають рішення на рівні емоцій. Або керівнику часто хочеться викричатись. А йому завжди потрібно бути в формі перед підлеглими та зберігати спокій та холодне мислення навіть, коли підлеглі вивели його з себе! Проявляти свої емоції в бізнесі чи ні та як вони впливають на результати бізнесу говорив, бізнес-тренер, керівник з 10-ти літнім досвідом управління, автор навчальних програм з емоційного інтелекту, засновник та керівник навчального центру «Інтелектуальний бутік» Наталія Дорошенко та коуч перших осіб та управлінських команд, експерт у стратегічному розвитку бізнесу, в створенні та управлінні ефективних команд Андрій Чупріков.